Saturday 7 January 2012

new sem new mission:)

assalamualaikum


jam menunjukkan 1:12 am.
tibe-tibe line laju ,ini la kesempatan aku !! yeyyy =='

hhaha, ,
aku menghabiskan mase aku selame 5 (3-7) hari  ngan princess(S) aku ni sebelum kelas pertame tuk sem2 nie bermule iaitu pade 9 hb jatuh hari isnin.

ini lah mase tuk puas kan diri dulu sebelum menge stress kan diri ble dah masuk sem 2 nanti.
sebab aku tau aku kne struggle, belajar lebih bijak jangan main-main tuk capai misssion aku.

perkare (S) yang terlintas dalam otak aku ni ble pikir pasal sem 2 nanti. .
'boleh ke aku nie?'
'malu la nak hadap mamat tu'
'ramai nye dak-dak gorges'
'susah tak agak-agak'
'boleh ke dok luar nie'
'boleh ke masuk kepale ngn dak-dak baru sekelas nanti'

hahah
menggelabah tul aku.
tapi tu la hakikatnye
umm
tapi yang pasti
belom buat belom tau
biase la tu berprasangka dulu, pastu baru kte tau hakikat yang sebenar.
*eceehh


aku bertambah yakin dan kuat ble princess(S) aku ade kat sekeliling aku.



ape yang pasti aku boleh lalui sume dugaan, rintangan, tangisan di kolej bile di samping dieorang.
'girls..jangan tinggalkan aku k..'


aku harap aku dapat capai mission aku tuk 2012 nie!!!
fighting!!!

No comments:

Post a Comment