Monday 2 January 2012

azam baru

assalamualaikum

gamba tak de motif but nice:)


currently 3.08 am.
why?
sebab jiran aku dok memekik telolong  pg2 bute nie.
tak tau sebab yang pasti.

rasenye belom terlambat.

hello 2012. ready for the challenges.
gudbye 2011. thank you for adding days in my life.

semestinye banyak kenangan pahit manis. dugaan yang tak henti2. pahit gentir.
tapi alhamdulilah aku berjaya mengharunginya.

hari ni aku cek result for sem 1.
alhamdulilah.*3.15. sangat memuaskan.
tapi tak mcm yang aku harapkan.
*ape la tak bersyukur.*
aku akan buat yang terbaik lepas nie.
ambik ikhtibar akan kejadian ini,,ecehhh

bile dah masok tahun baru nie mesti sume orang dok pasang azam baru kan..

tapi ape yang pasti. azam baru aku tuk 2012 ni:

#lebih bersemangat
#ramai kawan yang memang kawan.
#ehem..lebih gorges skit.
#pandai gne duet*tak boros

and of course azam 2011 yg masih tidak tertunai*semue=='
akan disambung tahun nie,,
azam aku akan berubah2 tak tentu pasal.
well nobody's perfect.
tapi usaha tuk jd yang  sempurna takpe kan. :)

salam..




No comments:

Post a Comment