Friday 30 December 2011

ready, set, nangis!

assalamualaikum. .




satu hari layan feeling banjir nie,
nie la aku. .
when sad comes tears out,
kalau sebab gadoh ngn kawan ke, got haters ke, dengar orang ngumpat sal kte ke, tak leh wt test ke,
tu tape lagi.
aku tak nangis satu hari.
satu minit je kot. tapi kadang-2 lebih sikit je la kan. .huu

tapi bila melibatkan family. .
aku sensitip too much. .
even sekecil kuman pn aku akan sedih sampai basah baju.
aku tak kesah pn kalau orang kate aku cewek ke cengeng ke.
tapi aku rase aku bukan macam tu tapi,, ,
um mesti sume orang pn rase cm tu jugak kan. :'(


macam hari nie, ,
aku rase macam aku nie menyusahkan dieorang sangat.
walaupun dieorang tak cakap tapi aku paham.
sebab memang obvies sgt.
kadang-2 rase macam anak angkat pn ade.
entah-2 betol..
ya allah. .berikan lah aku kekuatan untuk menghadapi sume nie.

'ayu nak mintak maaf kalau ayu menyusahkan baba ngn mama. and semue adik beradik ayu.
ayu janji akan belajar sungguh-2 and i will make you proud'


#ble dah feeling habis mate mule la pedih. sampai sekarang tak tau macam mne nak bagi baik..
umm=='


assalamualaikum. .





No comments:

Post a Comment