Monday 9 January 2012

first class moment:)

assalamualaikum

muke semangat g kelas yang pertame. tak boleh bla =='


9/1/2012 >8.00
bermula lah hari persekolahan, yang pertame tuk sem 2 excited nye macam zaman darjah satu dulu*haha
alhamdulilah sume berjalan dengan lancar.
3 subject yang pertame kteorang dapat lecturer yang best!! huhu

yang awesome nye kawan2 rapat from sem 1 dulu still kelas ngn aku .
tapi ade jugak kawan baru. dan masih dalam proses sesi perkenalan *shy shy:)

untuk pertame kalinye. .
aku dilantik menjadi ketue kelas. *memang hancur la kan
nanti aku ke mane kelas kemane.
susah wooo pegang tanggungjawad nie.
tapi selagi ade support from dieorang aku akan kuat. .ngee:)

tapi ape yang pasti aku akan dapat score sume subjek dan buat dengan cemerlang!!

fighting!! LOL :*


No comments:

Post a Comment